Kiralama İlanı
İHALE İLANI
AKDAĞ BELEDİYESİNE AİT
317 ADA 1 PARSELİN
1294 M² LİK İŞYERİ
TEKSTİL ATÖLYESİ
YAPILMASI İÇİN KİRALANMASI
AKDAĞ BELEDİYE BAŞKANLIĞI Belediye
Hizmet Binası yan tarafına 1294 m² lik işyeri Tekstil Atölyesi yapılabilmesi
için kiraya verilmesi 2886 Sayılı Devlet İhale Kanununun 45 inci
maddesine göre Açık İhale Usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin
ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
1- İdarenin
a)
Adresi : Akdağ Kasabası Kınık Mah.
Simav Cad. Belediye Hizmet Binası No:57
Simav / KÜTAHYA
b)
Telefon ve faks numarası : 0 (274)
521 72 90 - 0 (274) 5521 72 89
c)
Elektronik Posta Adresi : akdagbelediyesi@hotmail.com
02- İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı
: Kütahya İli Simav İlçesi Akdağ Belediye Hizmet Binası yan tarafında
bulunan 1294 m² lik işyeri Tekstil Atölyesi yapılabilmesi için kiraya verilmesi
b) Yapılacağı yer : : Kütahya İli Simav İlçesi Akdağ Kas. Kınık
Mah. Simav Cad. Belediye Hizmet Binası Yanı Simav Cad. No: 55 (317 ada 1
parsel)
c)
Süresi : İşin süresi 3 Yıl olup, Sözleşmenin
imzalanmasına müteakip kira süresi başlayacaktır.
03-
İhalenin
a)
Yapılacağı yer : Akdağ Kasabası
Kınık Mah. Simav Cad. Belediye Hizmet Binası
Meclis Toplantı Salonu No:57 Simav / KÜTAHYA
b)
Tarihi ve saati : 24.05.2023 Cuma günü, Saat: 11:00
4.
İhaleye katılabilme şartları ve
istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1.
İhaleye katılma şartları ve istenilen
belgeler:
4.1.1. a) Mevzuatı
gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odasına kayıtlı
olması halinde;
1.Gerçek
kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da
ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belgeyi sunmak zorundadır.
2.
Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belgeyi sunmak
zorundadır.
b)
Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
1)
Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
2)
Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri
veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son
durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere
ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel
kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
b)
Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret
ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odasına kayıtlı olmaması halinde;
1)
Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
2)
Kanuni İkametgâh Belgesi
3)
Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren son bir yıl içerisinde düzenlenmiş
noter tasdikli imza beyannamesi veya sirküleri
4)
İsteklinin iş ortaklığı olması halinde, iş ortaklığını belgeleyen noter onaylı
iş ortaklığı beyannamesi
4.1.2.
İstekliler adına vekâleten ihaleye kat
ılınıyorsa, istekli adına teklifte bulunacak kişiler adına düzenlenmiş noter
tasdikli vekâletname,
4.1.3.
İstekliler adına vekâleten ihaleye kat
ılınıyorsa, istekli adına teklifte bulunacak kişiler adına düzenlenmiş noter
tasdikli imza sirküleri
4.1.6
İstekli tarafından yatırılan en az 13.500,00 –TL tutarında geçici teminat
makbuzu veya yine aynı oranda ve tutarda düzenlenmiş olan teminat mektubu,
4.1.7
Belediyemize Borcu olmadığına dair tahsilât işlerinden temin edilmiş olan
belge.
4.1.8
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
4.1.9. İşin muhammen bedeli aylık 12.500,00.- TRY
(Türk Lirası) KDV dahil olup, geçici teminat bedeli 13.500,00 .- TRY (Türk
Lirası)’ dir.
4.1.10.
İştirakçiler geçici teminatlarını ihale saatine kadar Akdağ Belediye Başkanlığı
Mali Hizmetler Müdürlüğü Tahsilât Servisine nakit olarak yatıracaklar ya da
Banka Teminat Mektubu olarak sunacaklardır.
4.2.
Mesleki
ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken
kriterler:
4.2.1. İhaleye
bilfiil ticari faaliyet gösteren şahıs ve firmalar ile ticaret kaydı bulunmayan
şahıslarda katılabilecektir..
4.3.
İhale
dokümanının görülmesi ve satın alınması:
4.3.1.
İhale dokümanı, idarenin adresinde
görülebilir ve 1.000,00.-TRY (Bin Türk Lirası) karşılığı AKDAĞ BELEDİYE
BAŞKANLIĞI Mali Hizmetler
Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
4.3.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale
dokümanını satın almaları zorunludur.
05- İhaleye girecekler istenilen belge ve
evrak asıllarını ihale saatinden önce AKDAĞ BELEDİYE BAŞKANLIĞI Mali Hizmetler Müdürlüğü’ ne
getirmek ve ibraz etmek zorundadırlar. Aksi halde ihaleye giremezler.
06- İhale bitiminde ihaleyi almaya hak
kazanan yüklenici geçici teminatı ihale bedelinin %6 sı oranında kati teminata
çevirecektir.
07- Tekstil Atölyesi işyerinin kiralanması ile ilgili ihalenin
uygulamasında Şartname, Sözleşme ve 2886 Sayılı Devlet ihale Kanunu hükümleri
geçerlidir.
09- İhaleyi kazanan Yükleniciye, Sözleşmeye davet
yazısı tebliğ edildikten sonra, Sözleşmeyi imzalamadan önce Yüklenici ihale
tarihi itibari ile aşağıda yazılı belgeleri ibraz etmek zorundadır.
a)
Sgk borcu yoktur.
b)
Vergi borcu yoktur.
c)
İhale Men Durum Belgesi
d) Konkordato
Olunmadığına Dair Belge
e)
Adli Sicil Kayıt Belgesi
Fethi ÖZEL
Belediye Başkanı