Kiralama İlanı

İHALE İLANI

 

AKDAĞ BELEDİYESİNE AİT 317 ADA 1 PARSELİN

YAKLAŞIK 1000 M² LİK KISMINA AKARYAKIT İSTASYONU

YAPILMASI İÇİN KİRALANMASI

 

AKDAĞ BELEDİYE BAŞKANLIĞI Belediye Hizmet Binası yan tarafına yaklaşık 1000 m² lik kısmına Akaryakıt İstasyonu yapılabilmesi için kiraya verilmesi 2886 Sayılı Devlet İhale Kanununun 45 inci maddesine göre Açık İhale Usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

1-         İdarenin

a)         Adresi : Akdağ Kasabası Kınık Mah. Simav Cad. Belediye Hizmet Binası  No:57 Simav / KÜTAHYA

b)         Telefon ve faks numarası : 0 (274) 521 72 90 - 0 (274) 5521 72 89

c)         Elektronik Posta Adresi : akdagbelediyesi@hotmail.com

02-       İhale konusu hizmetin

a)         Niteliği, türü ve miktarı  : Kütahya İli Simav İlçesi Akdağ Belediye Hizmet Binası yan tarafına yaklaşık 1000 m² lik kısmına Akaryakıt İstasyonu yapılabilmesi için kiraya verilmesi

b)         Yapılacağı yer : : Kütahya İli Simav İlçesi Akdağ Kas. Kınık Mah. Simav Cad. Belediye Hizmet Binası Yan tarafına (317 ada 1 parsel)

c)         Süresi  : İşin süresi 3 Yıl olup, Sözleşmenin imzalanmasına müteakip kira süresi başlayacaktır.

03-       İhalenin

a)         Yapılacağı yer : Akdağ Kasabası Kınık Mah. Simav Cad. Belediye Hizmet Binası  Meclis Toplantı Salonu No:57 Simav / KÜTAHYA

b)         Tarihi ve saati : 13.05.2023 Pazartesi günü, Saat: 11:00

4.         İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:

4.1.      İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1.   a) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odasına kayıtlı olması halinde;

1.Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belgeyi sunmak zorundadır.

2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belgeyi sunmak zorundadır.

b) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

b) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odasına kayıtlı olmaması halinde;

1) Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

2) Kanuni İkametgâh Belgesi

3) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren son bir yıl içerisinde düzenlenmiş noter tasdikli imza beyannamesi veya sirküleri

4) İsteklinin iş ortaklığı olması halinde, iş ortaklığını belgeleyen noter onaylı iş ortaklığı beyannamesi

 

 

 

 

 

4.1.2.   İstekliler adına vekâleten ihaleye kat ılınıyorsa, istekli adına teklifte bulunacak kişiler adına düzenlenmiş noter tasdikli vekâletname,

4.1.3.   İstekliler adına vekâleten ihaleye kat ılınıyorsa, istekli adına teklifte bulunacak kişiler adına düzenlenmiş noter tasdikli imza sirküleri

4.1.6 İstekli tarafından yatırılan en az 5.400,00 –TL tutarında geçici teminat makbuzu veya yine aynı oranda ve tutarda düzenlenmiş olan teminat mektubu,

4.1.7 Belediyemize Borcu olmadığına dair tahsilât işlerinden temin edilmiş olan belge.

4.1.8 İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

4.1.9.   İşin muhammen bedeli aylık 5.000,00.- TRY (Türk Lirası) + KDV olup, geçici teminat bedeli 5.400,00 .- TRY (Türk Lirası)’ dir.

4.1.10. İştirakçiler geçici teminatlarını ihale saatine kadar Akdağ Belediye Başkanlığı Mali Hizmetler Müdürlüğü Tahsilât Servisine nakit olarak yatıracaklar ya da Banka Teminat Mektubu olarak sunacaklardır.

4.2.      Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.2.1.   İhaleye bilfiil ticari faaliyet gösteren şahıs ve firmalar ile ticaret kaydı bulunmayan şahıslarda katılabilecektir..

4.3.      İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

4.3.1.   İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 500,00.-TRY (Beşyüz Türk Lirası) karşılığı AKDAĞ BELEDİYE BAŞKANLIĞI Mali Hizmetler Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.

4.3.2.   İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.

 

05-       İhaleye girecekler istenilen belge ve evrak asıllarını ihale saatinden önce AKDAĞ BELEDİYE BAŞKANLIĞI Mali Hizmetler Müdürlüğü’ ne getirmek ve ibraz etmek zorundadırlar. Aksi halde ihaleye giremezler.

06-       İhale bitiminde ihaleyi almaya hak kazanan yüklenici geçici teminatı ihale bedelinin %6 sı oranında kati teminata çevirecektir.

07- ;Akaryakıt İstasyonu alanının kiralanması ile ilgili ihalenin uygulamasında Şartname, Sözleşme ve 2886 Sayılı Devlet ihale Kanunu hükümleri geçerlidir.

09- İhaleyi kazanan Yükleniciye, Sözleşmeye davet yazısı tebliğ edildikten sonra, Sözleşmeyi imzalamadan önce Yüklenici ihale tarihi itibari ile aşağıda yazılı belgeleri ibraz etmek zorundadır.

a)      Sgk borcu yoktur.

b)      Vergi borcu yoktur.

c)      İhale Men Durum Belgesi

d)     Konkordato Olunmadığına Dair Belge

e)      Adli Sicil Kayıt Belgesi

 

                                                                                                                                                                      Fethi ÖZEL

                                                                                                                                                           Akdağ Belediye Başkanı